Sedmáci z Jitřní v iQlandii

02.12.2015

Nezvyklou výuku fyziky a ostatních přírodovědně-technických předmětu si vyzkoušeli žáci 7.A/B ze školy Jitřní. Středa 2.12.2015 totiž patřila celodenní interaktivní projektové výuce v science centru iQlandia Liberec.


Takto projekt zaznamenali přímo aktéři:

Tento výlet byl super. Určitě to doporučuji všem. Pojedu tam i s rodiči, protože jsem si nestihla vše projít. Nejvíce se mi líbil hlukoměr. U toho jsem se nejvíce nasmála.

Eliška ze 7.A

v iQlandii se mi moc líbilo, ale stejně nej bylo zemětřesení. Byly jsme ve sklepě, kde jsme vyřešily kriminálku (stejně si myslím, že udělala cukrářka).

Terezka ze 7.B

Nejvíce se mi líbila tma.

Kde jsme vešly do takové místnosti, kde byla tma, a nic jsme neviděly. Bylo tam křeslo a koupelna, dělalo to zvuky. Byla tam strašná sranda. Moc se mi to líbilo. Byla jsem tam poprvé a chci tam určitě znova.

neznámá autorka ze 7.A

V iQlandii se mi moc líbilo. Vše bylo zajímavé. Mě tedy nejvíce zaujala expozice 2. světové války s pravými zbraněmi.

Kuba ze 7.A

V iQlandii se mi líbilo. Třeba jak sem měla dýchnout do takové trubičky, která měřila, kolik se mi vejde litrů do plic.

No a velkou radost mi udělala ta spirála, kterou jsme se dostávali do různých pater. Když se vyběhne úplně nahoru a pak dolů, tak je to hustý.

Sofka ze 7.B

Mě se nejvíce líbily "živly" a "člověk" s robotem. Rád bych tam jel někdy znovu a vyzkoušel bych si to, co jsem nestihl, protože vím, že jsem přišel o zajímavé věci.

Michal ze 7.A

V iQlandii to bylo super. Líbily se mi všechny expozice, ale nejvíce asi lidské tělo, kde jsem si vyzkoušela přepumpovat krev a změřila jsem si tlak. Potom se mi líbily hodně také lidské smysly a hlavolamy.

Adéla ze 7.B

Jsem z Jitřní, vím proč - hrdost, síla, inspirace.

S láskou a radostí vytvořili Příznivci ZŠ Jitřní. © 2016 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky